الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمــد صبـري
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمــد صبـري

هجوم وانسحاب وانتقام.. كهربا يفتح النار على الجميع ويسيطر على السوشيال ميديا

صدى البلد

مبشوفوش.. هجوم ناري من كهربا على مصطفى يونس.. فيديو
كهربا القديم انتهي.. نجم الأهلي: ابن النهارده واللى فات مات
كهربا يهاجم مهيب عبد الهادي: "كذاب.. ومش هخون العيش والملح".. فيديو
ينتقم منّي عشان حاجة معينة.. محمود كهربا يهاجم أحمد حسام ميدو
مش هرد.. كهربا يهدد بالانسحاب من حلقة العرافة .. وبسمة وهبة تتدخل

 

هدد اللاعب الدولي محمود كهربا لاعب النادي الأهلي ومنتخب مصر، الإعلامية بسمة وهبة، بالانسحاب من برنامجها العرافة، والمذاع عبر شاشة المحور، مساء اليوم الثلاثاء.

وقال محمود عبد المنعم كهربا  لـ وهبة، :"بلاش بقي ارد على الناس اللي بتهجمني وماينفعش أرد على اللي بيهجموني والرد في الملعب"، لتقاطعه بسمة وهبة، :"أسم الفقرة حق الرد وانت من حقك ترد على الجميع".

 

فيما عبر اللاعب الدولي محمود عبد المنعم كهربا لاعب النادي الأهلي ومنتخب مصر، عن عميق رفضه لكل من يهاجمه في الوسط الرياضي، مؤكدا أنه من ضمن المهاجمين اللاعب الدولي السابق أحمد حسام ميدوا نجم منتخب مصر السابق، والكابتن رضا عبد العال اللاعب السابق.
 


وأكمل اللاعب الدولي، أن :"مش عايز اخسر الناس، ولو قابلني ميدو في أي مكان مش هسلم عليه، ومكنش يقدر يهاجمني لما كنت في الزمالك". 
 


وتابع أنه :"مش محتاج لقطة ولسه سني صغير ومش من حق ميدو كل يوم يسخن عليا الناس، ويدوا ينتقم مني عشان حاجات تانية ومش عايز اتكلم عليها ومش شايفه، وانا عامل احترام للنادي الأهلي وماينفعش أرد على اللي بيهجموني وهرد عليهم في الملعب".
 

واجهت الإعلامية بسمة وهبة،  النجم محمود عبد المنعم كهربا لاعب النادي الأهلي، بمقطع فيديو للكابتن مصطفى يونس، وهو يهاجم كهربا، قائلًا :"كهربا، لا شكل ولا طعم ولا ريحة النادي الأهلي.. لاعب كورة غير طبيعي ولكن لا يتماشى مع أسلوب وطريقة النادي الأهلي".
وقال كهربا، إنه يدفع ثمن خلافات مصطفى يونس مع بعض الأهلاوية، معقبًا:" مش شايف مصطفى يونس.. اللى بيغلط فيا مش بشوفه".

 

أعرب النجم محمود عبد المنعم كهربا لاعب النادي الأهلي، استيائه من فيديو عرضته الإعلامية بسمة وهبة، خلال برنامجها "العرافة" المذاع على شاشة "المحور"، للإعلامي مهيب عبد الهادي وهو يتحدث عن ضرورة رحيل كهربا عن الأهلي.

 

وقال خلال حواره "مهيب دا صاحبي.. ميقدرش يقول الكلام دا في وشى، ومش هكلمه تاني.. لأن كلامه دا كله كدب.. وأمير توفيق مدير تعاقدات الأهلي لا يبحث عن عرض لرحيلي".


وواصل قائلًا في حديثه لمهيب :"عمرى ما أخون العيش والملح .. ولن أتحدث عنك بأي سوء".


رفض النجم محمود عبد المنعم كهربا لاعب النادي الأهلي، التعليق على فيديو عرضته الإعلامية بسمة وهبة، خلال برنامجها "العرافة" المذاع على شاشة "المحور".

 

وقال كهربا : "أنا ابن النهارده واللى فات مات.. أنا كهربا الجديد من 2020 من ساعة من دخلت النادى الأهلي.. كهربا القديم انتهى.. ومش هرقص تاني غير فرحي".

 

رد النجم محمود عبد المنعم كهربا لاعب النادي الأهلي، على الكابتن رضا عبد العال، وهجومه عليه، قائلًا:"مفيش بيني وبينه أي عداوة.. ولكن أحبه رغم تصريحاته".

 

وخلال حواره، رد "كهربا" على تصريحات الكابتن مجدي عبد الغني الذي هاجمه بشدة، قائلًا:"أرد على مين؟.. دا آخر واحد يستحق الرد عليه.. بيتكلم عن السهر وحاجات مش موجودة.. أنا هقوله بس يا مجدى عبد الغني افتكر ملابس المنتخب".