AdvertisementS
AdvertisementS

ﻣﻮﻗﻊ ﺻﺪﻱ اﻟﺒﻠﺪ

صدى البلد
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمد صبري
AdvertisementS
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمــد صبـري
Advertisements

يسرا عن خيانة عهد: اشتغلت مع أفضل تيم وفخورة بالشباب.. فيديو

الثلاثاء 30/يونيو/2020 - 06:51 ص
الفنانة يسرا
الفنانة يسرا
Advertisements
محمود محسن
أعربت الفنانة يسرا عن فخرها بمشاركة النجوم الشباب لها في مسلسل خيانة عهد قائلة " أفضل تيم كان معايا السنة دي وانا فخورة بيهم وسعيدة أني اشتغلت معاهم شباب وكبار "، مشيرة إلى أنها فرحت بمشاركتهم ومبهورة من أدائهم بشكل لا يمكن تخيله ".

وتابعت :"محدش بيطلع لوحده .. والي بيفكر يبقي نجم لوحده مش جامد يعني .. الافضل أننا نطلع مع ناس يعرفوا هما طالعين مع مين وإزاي ؟ ويكنوا بيشتغلوا صح " .

ووصفت في مداخلة عبر تطبيق " زووم " عبر برنامج " القاهرة الان " المذاع على فضائية العربية الحدث " دور الفنان بيومي فؤاد في المسلسل من أفضل أدوراه على الاطلاق بالاضافة إلى عبير صبري وحلا شيحة وخالد أنور وتيام وهنادي .

ولفتت إلى أن عودة جمانة مراد كانت رائعة على الاطلاق معلقة " كل الناس إشتغلت بمحبة كبيرة وبفرحة وهما معتزين بالعمل الدرامي وده سر النجاح ".

وعلقت على مشاركة الفنان الشاب تايام قائلة " مش أول مرة نشتغل مع بعض إشتغلنا في " لديه أقوال أخرى " لكن كان دوره صغير جدًا ولم يظهر موهبته لكن في خيانة عهد إستوى جدًا وبقى فاهم الدراما كويس اوي ".

وعن خالد أنور قالت " اول مرة اشتغل معاه وإتفاجئت بيه جدًا .. ولد موهوب بشكل غير عادي وبحبه من قلبي وحسيت أنو ابني بجد وبيكلمني في كل حاجة حتى الاعمال المعروضة عليه بيناقشني فيه "
Advertisements
AdvertisementS