حل المطرب محمود الليثي، ضيفا على الإعلامي عمرو اديب في برنامج " الحكاية " المذاع على قناة " إم بي سي مصر ".
وقال محمود الليثي في حواره مع الإعلامي عمرو أديب في برنامج " الحكاية " المذاع على قناة " إم بي سي مصر"، :" أحمد السبكي قالي كان عايز أغنية لفيلم علي ربيع واتصلت بالمطرب عبد الباسط حمودة وباتشان وغنينا سطلانة ".
وتابع محمود الليثي:" أغنية سطلانة خدت شهرة كبيرة والناس بتحب الفرفشة ".
وأكمل محمود الليثي:" انا بحب انزل أقعد في قهاوي في كل المناطق الشعبية واتعامل مع الناس في الشارع طبيعي ".
ولفت محمود الليثي:" وانا بحب أسمع الناس بتقول ايه وبيحبوا يسمعوا أغاني عاملة إزاي ".



