الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمــد صبـري
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمــد صبـري

مي فاروق تعلق على تفكيرها في قرار الاعتزال

مي فاروق
مي فاروق

نشرت المطربة مي فاروق، منشورا عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، عقبت من خلاله على كلامها السابق التي كشفت فيه عن تفكيرها في اتخاذ قرار الاعتزال بسبب الشللية. 

وكتبت مي فاروق، عبر فيسبوك: «شكرا لكل كلمه حلوه منكم انا كل الحكايه بس اني بفضفض معاكم لاني بعتبركم مني عادي كلنا بتجيلنا لحظات ضعف يعني لا قلت كده عشان اقرر ولا قلت كده عشان صحافه تاخد كلامي تعمله موضوع عادي بس الاهم اني عارفه ان ليا ناس جميله حلوه بتحبني دعواتكم كل الفترات الصعبه تعدي شكرا لكل كلمه حلوه منكم». 

يـأتي ذلك بعدما كتبت مي فاروق: «أنا بحب الغناء أوي ويمكن كلكم عارفين من امتي بدأت ولو النهارده واحد بس عارف مي فاروق فده بفضل ربنا ووقفة أهلي ورايا طول عمري لا ليا شله ولا صاحبة ده ولا بتقرب من ده عشان حاجه كل محاولاتي كنت فيها انا لا فلان سندني ولا علان كان له فضل عليا بس احب اقول لكم اني زهقت جدااااا والمجال ده محتاج شِلل وصحوبيات وانا مش ف الحته دي ومبعرفش اتقرب من حد عشان مصلحه وطول منا كده مش هقدر اوصل للي انا عايزاه».  

وأضافت مي فاروق، في منشورها السابق: «ساعة الجد انت اللي بتسعي وكمان بتحبط وانا مفروض قويه ومش بستسلم ببساطه بس انا قرفت وزهقت وقربت اكره الغناء نفسه اللي ربنا ميزني بيه وبفكر جديا أبعد عنه تماما لأني فعلا زهقت جدا وياريتني ما حبيت الغناء من صغري ولا كان ليا فيه اصلا».