AdvertisementS
AdvertisementS

ﻣﻮﻗﻊ ﺻﺪﻱ اﻟﺒﻠﺪ

صدى البلد
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمد صبري
AdvertisementS
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمــد صبـري
Advertisements

انزلي شوفي الدولة بتعمل إيه.. رواد السوشيال ميديا يهاجمون منى مينا

الأحد 28/يونيو/2020 - 01:07 م
رواد السوشيال ميديا
رواد السوشيال ميديا
Advertisements
مصطفى رماح
هاجم عدد من رواد السوشيال ميديا الدكتورة منی مینا بسبب تنفيذها لمخطط جماعة الاخوان الارهابية والهجوم على الاجراءات التى تتخذها الدولة فى مواجهة كورونا.

قال احد رواد السوشيال ميديا: "يا جماعة عايزين ندى الأخت منی مینا بکالوريوس الطب والجراحة في كيفية التدوين على الفيس بوك أو عمل تويتات بموقع تويتر عشان إحنا مش عارفين هوتخصصها أيه بالظبط فلو سمحتوا حد يريحها عشان نخلص من نعيقها ".

وقال آخر: "ما مصير البلاغات المقدمة ضد منی مینا وسؤال آخر ماهدف توقيت التصريحات البذئية اللى كل شويه تطلع تقرفنا بيها وما سر تزامن تلك التصريحات مع إدعاءات جماعة الخونة المسماة الإخوان بشأن إجراءات مواجهة فيروس كورونا برجاء الإجابة على هذه الأسئلة حتى نتمكن من فهم الرفيقة منفی مینا ".

وأضاف: على فكرة كل ما كذبك بيزيد فإحتقار الناس ليکي بيبقى أكتر وبعد ما الأزمة اللي إحنا فيها ماهاتعدي بإذن الله الناس مش هاتبقى عايزه تبص في وشك وبالنسبة الهم هاتبقى في مزبلة التاريخ".

وقال آخر: "نفسنا ولو مرة واحدة تنزلی تخطی برجلك الكريمة

في أي من مستشفيات العزل وتشوفي ايه اللى بيحصل هناك طيب هاقولك على فكرة تانية أتمشی۔ شويه لأي جمرك وشوفي الدولة بتعمل أيه عشان تخلص إجراءات المعدات الوقائية الخاصة بالأطقم الطبية لكن طبعأ إحنا عارفين أنك عمرك ماهاتعملى كده لأن ده مش دورك اللي أنتي متكلفة بيه وبناء عليه بتقبضي ".

Advertisements
AdvertisementS