قناة صدى البلد البلد سبورت صدى البلد جامعات صدى البلد عقارات Sada Elbalad english
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
طه جبريل
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
طه جبريل

لو حد ساب دماغه لأفكاره هيضيع

شيرين: أنا كويسة ومعنديش مرض نفسي ولكن أشعر بعدم اتزان.. فيديو

صدى البلد

قالت الفنانة شيرين عبد الوهاب، إنها بصحة جيدة، مضيفة : «أنا كويسة ومعنديش مرض نفسي بس فيه عدم اتزان وده كان هدفي».

وتابعت «شيرين عبد الوهاب» خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامي عمرو أديب ببرنامج «الحكاية» المذاع على قناة «MBC مصر»: «مكانش ينفع حد يشوفني كده ولكن أنا نزلت شغلي علشان بناتي يعرفوا ان ده الشكل الجديد وليس عاهه حتى لا يصابوا بأي أذى».

وأضافت «شيرين عبد الوهاب» أنها قررت ترك المشاكل وعمل شكل جديد والتركيز في العمل، متابعة : «لو حد ساب دماغه لأفكاره هيضيع ، علشان كده نزلت الشغل خاصة أن دماغي بتفكر طوال الوقت».

شيرين عبد الوهاب بدون شعر رأس

أثار ظهور الفنانة شيرين عبد الوهاب وهي حليقة  شعر الرأس جدلاً واسعاً و تكهنات  كثيرة على مواقع التواصل الاجتماعي، حيث ظهرت الفنانة شيرين عبد الوهاب بدون شعر رأس خلال إحيائها حفل غنائي في مدينة أبو ظبي في الإمارات، بعد  خبر انفصالها من  الفنان حسام حبيب.

قالت الفنانة شيرين عدة تصريحات خلال حفل الإمارات، منها  :"أقبلوني بشكلي ده، وأنتوا عارفين أنا كده فقت"، كمان داعبت الفنانة أصالة وقالت على المسرح": أنا بتحدي أصالة المرادي لن تستطيع أن تفعل هذا" وأشاروت على شعرها، وقالت للجمهورأثناء الحفل" أنا بقيت سينجل".

وبدأت الحفلة بـ أغنية "نساى"، ثم قدمت مجموعة من أشهر أغانيها التي يحبها الجمهور منها "جرح تاني" وغيرها، بالإضافة إلى أحدث أغانيها "القماص".

نشرت الفنانة شيرين تويتة قالت فيها" ليه مايكونش لوك جديد؟ ليه مايكونش تغيير؟ ليه مايكونش أنا اللي عملت كده حتى لو عندي اكتئاب؟ ليه فرضتوا السئ والأسوأ وظلمتوا شخص برئ وظلمتوني، أنا قوية بيكوا، بس ماحبش حبكوا ليا يخليكوا ماتشوفوش الحقايق أو تكونوا ظالمين".


-