AdvertisementSL
AdvertisementSR

ﻣﻮﻗﻊ ﺻﺪﻱ اﻟﺒﻠﺪ

صدى البلد
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمد صبري
AdvertisementS
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمــد صبـري
Advertisements

مسلم يحتفل بوصول أعماله إلى 100 مليون مشاهدة.. تفاصيل

الثلاثاء 13/أكتوبر/2020 - 04:04 م
صدى البلد
Advertisements
محمد نحلة

احتفل مغني المهرجانات مسلم بتخطى مجمل أعماله إلى مايقرب 100 مليون مشاهدة، بعد ثلاثة شهور من طرحها على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".


وقد تجاوزت على سبيل المثال أغنية هضرب عيار على الجسد 15 مليون مشاهدة، فيما تجاوزت غمولي عيني 10 ملايين مشاهدة.


وكان قد حقق مهرجان هتنسوني في أحزاني لـ مسلم وفيلو، أكثر من مليون  مشاهدة بعد يومين من طرحها عبر القناه الرسمية على موقع "اليوتيوب"، كما إحتلت التريند رقم 9.


تقول كلمات المهرجان: "كسرتوني ولفيتوا الحبال حواليا في جلب الأزمة سيبتوني ورمتوني في عز الضال .. وتايه مش لاقي مكان ضل ..متبعدوا عني وكفاية وحلوني .. يا ايامي .. ما تجري بسرعة ناسيني ليالي سابوني وحداني .. ده كله رحل وسابلي الجرح ..بقيت أبكي في عز الفرح".


أنا مالي .. في وسطيكوا بقيت مش عارف اتلم على حالي ... ومش لاقي ليكم ذكرى .. ومش فاهم بقى الفكرة .. وكل يومين أقول بكرة .. هتحلالي".


"مهرجان هتنسوني في احزاني" كلمات مسلم، توزيع فيلو.


يذكر أن قدم الثنائي مسلم وفيلو عدد كبير من المهرجانات الناجحة التي لاقت إعجاب الجمهور بشكل كبير جدًا، كان من بينها مهرجان "انتو مين يابتوع مصالح".


وتقول كلماتها :" انتو مين يا بتوع مصالح  .. انتو جاين وانا رايح .. لسه شادد حيلى طايح على الطخين .. انتو تجار غل جمله .. هى كلمه ومش مجامله .. انتو نكله مقامكو عمله .. وبززاكه مصروفين".

مسلم يحتفل بوصول أعماله إلى 100 مليون مشاهدة.. تفاصيل
AdvertisementS