AdvertisementS
AdvertisementS

ﻣﻮﻗﻊ ﺻﺪﻱ اﻟﺒﻠﺪ

صدى البلد
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمد صبري
AdvertisementS
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمــد صبـري
Advertisements

الفن بيسرق العمر.. تعليق مؤثر من راندا البحيري على فيديو يوسف فوزي بعد إعلان مرضه

الثلاثاء 21/يناير/2020 - 02:24 م
 يوسف فوزي
يوسف فوزي
Advertisements
شروق ابراهيم

دعمت الفنانة راندا البحيري، الفنان الكبير يوسف فوزي بعد الحديث عن مرض شلل الرعاشي الذي أصابه ومنعه عن التمثيل، وعاني بسببه من من حالة نفسية سيئة.


وكتبت راندا البحيري: "أستاذ يوسف فوزي قرر أنه يشاركنا مرضه وحابب بإرادته إنه يطلع ويتكلم وعلي فكره أغلب اللي متضايقين من الڤيديو متضايقين علشان خايفين علي نفسهم مش عايزين يشوفوا حاجه وحشه مش عايزين يفتكروا المرض مش عايزين نتعظ من حاجه علي فكره الله يشفيه و يعافيه الفيديو ده هيبقي سبب لحاجات حلوه كتير اوي".


وأضافت: "استاذ يوسف في أول الفيديو قال حِكَم اقسم بالله قال الفن يا جماعه بيسرق العمر وقال كمان حاجه انا كنت دايما بفكر فيها بس معرفتش أفسرها زي ما هو بخبرته فسرهالي في الفيديو ده".


وتابعت: قال كل يوم بنصحي الصبح بنسيب شخصيتنا وبنلبس شخصيه تانيه نعيش بيها طول اليوم ونرجع ننام ونصحي نلبس شخصيه تالته و نرجع ننام و نصحي و هكذا. علشان كده جت كلمه ((الفن بيسرق العمر))من هنا ان احنا ال كام سنه اللي عايشينهم في حياتنا مش بنعيشهم بأسماينا بالطول و العرض. لا. بنعيش جوا شخصيات غيرنا. عمرنا بيتاكل".


واختتمت راندا البحيري رسالتها : بدعي كل زمايلي و اصحابي اننا نفكر تاني. و تالت. في حياتنا. و في ولادنا. و حبايبنا. و في نفسنا. و نعيش للفن و ل نفسنا مع بعض".

Advertisements
AdvertisementS