AdvertisementS
AdvertisementS

ﻣﻮﻗﻊ ﺻﺪﻱ اﻟﺒﻠﺪ

صدى البلد
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمد صبري
AdvertisementS
الإشراف العام
إلهام أبو الفتح
رئيس التحرير
أحمــد صبـري
Advertisements

خلوق محترم.. وائل رياض: يوسف الشريف قطع التمرين عشان نصلي العصر

الثلاثاء 30/يونيو/2020 - 10:31 م
يوسف الشريف
يوسف الشريف
Advertisements
نبيل العدوى
تحدث نجم النادي الأهلي السابق، وائل رياض، عن صداقته بالفنان يوسف الشريف، عقب الحملة الكبيرة التي تعرض لها عقب تصريحاته الأخيرة مع الإعلامي رامي رضوان.

وكان يوسف الشريف، أثناء لقائه التلفزيوني مع الإعلامي رامي رضوان، أكد التزامه بعدم تجسيد مشاهد ساخنة، وأنه يلتزم بأخلاقيات محددة في أعماله الفنية.

وقال وائل رياض، عبر صفحته بموقع إنستجرام "زمان وانا ساكن في مدينة نصر كانت بتربطني صداقة قوية أوي بيوسف الشريف ، المهم كنا بنتمرن سوا في الچيم ومرة واحدة وإحنا بنتمرن أذان العصر أذن راح قاطع التمرين وقالي تعالي نصلي قولتله يابني ماهو لسه بدري ولما نخلص تمرين هيبقي في وقت كبير فاضل علي المغرب يعني مفيش مشاكل ، المهم قالي ( لا خير في عمل يلهي عن الصلاة ) وفعلا روحنا نصلي ومن ساعتها والموضوع ده مش بيروح من دماغي".

وأضاف وائل رياض، "ليه بقول كده دلوقتي علشان عايز أقول إن يوسف الشريف محترم وخلوق من زمان أوي مش وليد الصدفة ، رأيه لازم يُحترم حتي لو انت مش مقتنع بيه ، بالتوفيق يا يوسف واستمر".

View this post on Instagram

والله حصل : زمان وانا ساكن في مدينة نصر كانت بتربطني صداقة قوية أوي بيوسف الشريف ، المهم كنا بنتمرن سوا في الچيم ومرة واحدة وإحنا بنتمرن أذان العصر أذن راح قاطع التمرين وقالي تعالي نصلي قولتله يابني ماهو لسه بدري ولما نخلص تمرين هيبقي في وقت كبير فاضل علي المغرب يعني مفيش مشاكل ، المهم قالي ( لا خير في عمل يلهي عن الصلاة ) وفعلا روحنا نصلي ومن ساعتها والموضوع ده مش بيروح من دماغي ، ليه بقول كده دلوقتي علشان عايز أقول إن يوسف الشريف محترم وخلوق من زمان أوي مش وليد الصدفة ، رأيه لازم يُحترم حتي لو انت مش مقتنع بيه ، بالتوفيق يا يوسف وإستمر ...

A post shared by Wael Reyad (@waelreyadofficial) on

Advertisements
AdvertisementS